Tuesday 22 May 2012

Terma Dan Syarat Pendaftaran

Anda dikira bersetuju setelah membaca terma dan syarat ini,saya tidak akan bertanggujawab sekiranya anda mendaftar sebelum membaca terma dan syarat ini.


ANDA MENDAFTAR ATAS KERELAAN ANDA SENDIRI.


Terma Dan Syarat Pendaftaran
  1. Waktu pendaftaran agen boleh dilakukan pada bila-bila masa.
  2. Setiap pendaftaran mengambil masa maksimum 24 jam untuk diaktifkan.
  3. Pendaftaran Agen boleh menggunakan CIMB dan Bank Islam sahaja.
  4. Yuran pendaftaran Agen yang telah berjaya didaftarkan tidak akan dipulangkan.
  5. Anda boleh membuat pembayaran pendaftaran beserta dengan modal. Contonya jika anda ingin mendaftar sebagai Agen Retail (AR) dan membuat pembayaran RM100, RM20 akan diambil sebagai yuran pendaftaran dan RM80 akan dimasukkan sebagai modal anda.


Terima kasih kerana berminat untuk mendaftar,jualniagatopup.com  menyediakan 4 pakej/Pangkat untuk anda sertai. Anda boleh melihat kelebihan setiap pakej di bahagian pakej pendaftaran dan anda boleh memilih pakej berdasarkan kemampuan anda. Anda dinasihatkan supaya membuat keputusan yang muktamad sebelum mendaftar.




Untuk menjadi agen bersama jualniagatopup.com, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:


  1. Saya faham bahawa  jualniagatopup.com merupakan MASTER AGEN sah yang berdaftar dengan amMOBILE dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  2. Saya setuju bahawa jualniagatopup.com tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat.
  3. Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  4. Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  5. Saya dengan sukarela menyertai MudahTopup2U.com setelah memahami dan menimbang secara matang.
  6. Saya sedar bahawa keahlian saya di amMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  7. Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin jualniagatopup.com dan syarikat amMOBILE dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.

No comments:

Post a Comment